13 відгуків
emoji-quarantineМагазин тимчасово не працює. Все буде Україна!
Интернет-магазин (дистрибьютор) "Кофемания"
+380 (50) 273-61-18
+380 (67) 273-61-18

Історія Jacobs Monarch

Історія Jacobs Monarch

Історія Jacobs Monarch
Всім знайомі упаковки кави Jacobs Monarch можна зустріти на будь-магазинної полиці. Сьогодні Jacobs — одна з найбільш продаваних кавових марок в Росії, і зараз важко повірити, що на зорі історії Jacobs Monarch існував всього один магазин в Бремені, відкритий Йоханом Якобсом в 1895 році

До 14 років майбутній підприємець відвідував сільську школу, а потім поступив в комерційне училище, де вивчав торгівлю колоніальними товарами.

За легендою, викладач Йохана, Карл Фердинанд, помітив свого учня інтерес до кави і порадив йому спеціалізуватися саме на цьому продукті. Тому після закінчення навчання Йохан Якобс пройшов практику у фірмах Бремена і в результаті відкрив власний магазин.

Спочатку в магазині велася продаж какао, чаю та кави. Так, тоді, більше 100 років тому, кава не був єдиним продуктом марки. Та й самої марки тоді не було — це була тільки прізвище підприємця.


Але минав час, і прізвище перетворилася на популярний бренд.
У 1906 році майбутній кавовий король Йохан Якобс відкрив перше
в місті провадження по обсмажування кавових зерен, а в 1913 році торгова марка Jacobs Kaffee була офіційно зареєстрована. Тоді ж вона знайшла свій первісний фірмовий стиль:
з цього моменту продукцію Jacobs стали продавати в унікальній упаковці із зображенням мішечка кави і маркуванням 131/19, що позначає стандарт ваги.

Перша світова війна мало не знищила підприємство. Було повністю заборонено продаж кави, і Якобсу довелося перейти на торгівлю іншими продуктами харчування: рисом, цукром та ін,
а в 1920 році він зайнявся цінними паперами.
Пізніше, після грошової реформи 1923 року, до цього процветавшее підприємство Йохана Якобса зберегло фактично тільки виробничі площі. Але Йохан, тепер вже разом з племінником Уолтером, зуміли повернути компанії колишню успіх,
а потім і завоювати нові рубежі. Багато в чому цьому посприяли новаторські ідеї Уолтера, який запропонував свіжообсмажена кави роздрібним магазинам. Крім того,
в 1931 році Уолтер Якобс створив основний слоган торгової марки: «Неймовірне задоволення... до самої останньої краплі».
А в 1933 до нього додався незмінний символ Jacobs — зображення «димлячої чашки».

У ті роки доставка продукту в торгові точки відбувалася до 4 разів на день, а в 1934 році в Бремені у зв'язку із зростанням попиту на продукцію Jacobs була відкрита велика кавова жаровня, дала роботу трьом сотням співробітників. А в 1938 році річний збут кави Jacobs досяг 12,75 млрд імперських марок.
Зростання підприємства був зупинений Другою світовою війною. Трагічна сторінка всесвітньої історії стала такою і для улюбленої кавової марки: 76-річному Йогану Якобсу довелося знову розвивати свій бізнес практично з нуля. Любов до власної роботи і всьому, що пов'язано з кавою, зробили свою справу і на цей раз: бренд Jacobs отримав широку популярність у всій Західній Німеччині, в 50-ті роки був затверджений новий слоган компанії «Чудово... Jacobs!»
Ось лише один з показників успіху марки Jacobs тих років: в середині 60-х років понад 1 000 фірмових автомобілів доставляли кави Jacobs в 60 000 магазинів по всій країні.

1966 рік став знаковим для бренду Jacobs: на упаковку було додано зображення корони, що символізує високу, «королівське» якість продукту. Були представлені нові сорти кави: Kronung, Tradition, Priva і Edel Mocca. Бренд Jacobs вийшов за межі Німеччини і з'явився в Австрії (1961) і Швейцарії (1971). До кінця 60-х років Jacobs вдалося побудувати найбільшу в Європі дистриб'юторську мережу.
Подальшим поширенням кави Jacobs на нових ринках зайнявся син Уолтера — Клаус Якобс. Його офіс в Цюріху, Швейцарія, став просувати марки в Данії, Франції та Канаді. В цей час Jacobs придбав місцеві кавові компанії у деяких країнах, наприклад Jacques Vabre (1973) і Grand Cafe' Mere (1982) у Франції.

У 90-ті роки виробництво і торгова марка Jacobs Monarch були придбані компанією Kraft Foods. Після цього відбулося кілька важливих для бренду подій: по-перше, упаковка кави Jacobs Monarch саме тоді отримала нове оформлення — в її дизайні з'являється знайомий нам благородний зелений колір. А по-друге, у 1994 році бренд був представлений на українському ринку поки що лише у форматі розчинної кави.
У 2012 компанія Kraft Foods Inc. була розділена, одне з підрозділів отримало назву Mondelez International. Саме в цю групу до останнього моменту входила сім'я брендів Jacobs Monarch.

Ще два роки тому, 7 травня 2014 року, Mondelez International оголошує про злиття кавових портфелів з компанією D. E Master Blenders 1753. А вже 1 квітня 2015 року з цього злиття народжується нове спільне підприємство, що отримало назву Jacobs Douwe Egberts (JDE) і поставив перед собою амбітну мету зайняти лідируюче положення на світовому кавовому ринку.
Сьогодні асортимент продукції здатний задовольнити смаки самих різних споживачів: в лінійці марки представлений кава в зернах, мелена, сублімована, мікси 3 в 1, продукція суббрендів Millicano, Velour. Компанія також виробляє капсули для кавоварок.

У виробництві нашої кави використовуються зерна найвищої якості. Плантації, звідки зерна надходять на виробництво, проходять сертифікацію Rainforest Alliance. Грунт, клімат і інші природні умови, в яких росте кавове дерево, надають значний вплив на кавовий смак і аромат. Тому плантації ретельно вибираються фахівцями компанії.

Кава Jacobs Monarch виробляється з зерен арабіки і робусти різних урожаїв, вирощених в різних регіонах. Така суміш, а також вікові традиції сушіння і обсмажування кавових зерен створюють неповторний аромат напою і його багатий, особливий смак.

Упаковка продукції Jacobs Monarch також продумана. Сублімована кава розфасовується в пізнавані скляні банки і рефиллы, зерна і мелену каву — в зручні пакети. Свої «розпізнавальні знаки» мають і інші продукти марки Jacobs Monarch, що дозволяє любителям кави легко орієнтуватися серед різних видів продукції.

Історія бренду Jacobs налічує вже більше століття, що дозволило поєднати у виробництві традиції та інновації, завдяки чому ми маємо можливість запропонувати споживачеві максимально якісний продукт.

Jacobs Monarch безперервно розвивається, і це дозволяє йому рік за роком завойовувати любов кавоманів в самих різних країнах, зближувати людей і дарувати їм свою неповторну аромагию. Ми віримо, що це — тільки початок.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner